Little miss moving onto bigger things

Eftersom jag redan gått ut med den glada nyheten på jobbet och Insta så tänkte jag att bloggen blir sista steget. Har signat kontrakt för en otroligt fin pärla på 30 kvm med högt till tak och stor balkong i närheten av Karlaplan. Bestämde mig att våga ta steget och bara go with the flow, och det känns SÅ bra!
 
Snabba puckar dock, flyttar redan om 15 dagar, vilket betyder att det är mycket att styra upp på kort tid. Ska sälja mitt gamla åbäke till divaner (som just nu står magasinerade) och klirra en ny mindre soffa + en ny säng! Åh, längtar efter att börja inreda!
 
Tänkte mig något i denna stil:
 
Tursamt nog så är det en extremt välplanerad lägenhet, vilket betyder att jag får plats med både en stor säng, ett matbord och en relativt rymlig soffa. LÄNGTAR!
 

Kommentera här: