Don't be fooled by the rocks that I got, I'm still Jenny from the block

Vi kör på en hederlig gammal lista.
 
1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – Florence (Steal my babyname, U die!)
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Sex, period.
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Girl with the dragon tattoo. All heder till Fincher, men svenska är snäppet vassare!
4. Har du bra självförtroende? – Good confidence, broken spirit.
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Slippa hoppa på ett ben till toan, klirra en latin-lover.
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista – Mina dagar ser fan exakt likadana ut! Kolla på avsnitt av Sveriges mästerkock, schamponera håret, göra benövningar. (height of excitement)
7. Beskriv ditt drömutseende – En blandning av Rebecca Winters och Christina Hendricks
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Gudrun Schyman, Hanna Fridén, HanaPee.
9. Någon du har kysst - En måttligt förfriskad 30-årig japan som varken pratade svenska eller engelska.
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Nai. 
11. Den du senast sov över hos – Räknas Södersjukhusets ortopedavdelning?
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Min syster.
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – Jovars
14. Vad väljer du, godis eller chips? – Varför välja?
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – Tyckte fan allt va pinsamt i plugget. Var världens blygaste, pratade någon kille med en fick man ju typ hjärtklappning, haha!
16. Hur uppvaktar man dig? – Med charm och humor. Gillar killar som är lite kaxiga och retas med en. Skrattar du åt mina skämt har du halva inne. 
17. Har du rykten efter dig? – Mitt sort-of-psycho-wannabe-ex spred för några år sedan ett ryktet om att jag var nymfoman, hahaha! Det var dock lite småkul.
18. Din absolut sämsta egenskap? – Min dåliga attention span. Fastnar jag inte direkt för en serie eller film är risken för att jag tappar intresset relativt stort.
19. Din bästa egenskap? – Hoppas de jag umgås med tycker jag är rolig och ödmjuk, en bra vän.
20. En låt du är beroende av? – Sugar Storm av Trent. Just nu är det mycket London Grammar och Sia. Älskar videon till Elastic Heart. 
21. Vad stod det i ditt senaste sms? – Kommunicerar bara med emojis.
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – Min kurdiska prinsessa Narin <3
23. Kan man vara vän med sitt ex? – Haha, min track record är inte den bästa. Om det finns en ömsesidig respekt/välvilja kvar så tror jag möjligheten finns.
24. Har du kysst en kompis? – In a friendly way ;)
25. Hur ofta dricker du alkohol? - Väldigt sällan! En gång varannan månad kanske. Nu dricker jag ingenting pga läkning osv.
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Inga moraliska åsikter. Tror man ska passa sig en aning för att ha det. Tycker förbannat synd om de som är fast i skiten.
27. Vad hatar du? – Att det kliar på foten men att jag inte kommer åt och kan klia. 
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Nej!
29. Vad handlade din senaste dröm om? – Just nu har jag många drömmar om att jag ramlar. Eller att jag kan gå helt normalt. 
30. Snog, marry avoid?Snog: Ryan Gosling. Marry: Michael Fassbender. Avoid: Leonardo Dicaprio (yawn)
31. Hur lång är du? – 181 cm
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – Förutom klassikern "9 milimeter" (haha!) så gillar jag Snabba Cash och Milennium-filmerna. 
33. De bästa svenska skådespelarna? – Skarsgård-klanen är inte fy skam.
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Zzzzzzz!
35. Ditt humör för tillfället? – Som vädret.
37.Har du instagram? – Yes
38. Vem kramade du senast? – Tor
39. Vem träffade du senast? – Tor, antagligen eftersom vi bor tillsammans.
40. När slog du dig senast? – När jag bröt benet? 18 Dec.
41. Någon du vill träffa? – Mama <3<3<3<3
42. När grät du senast? Varför? – Jag gråter antagligen varannan dag. Inte alltid pga att jag är ledsen dock.
43. Sminkar du dig varje dag? – Inte när jag är hemma.
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – Pappa, (Har nog lite från mamma också, hennes envishet).
45. Är du helsvensk? – Men snälla, vem bryr sig.
47. En artist du inte gillar? – Beiber.
48. En artist du gillar? – Florence Welch (naming my kid after her)
49. Vad är det bästa som hänt dig? – Min familj, att bli moster, den vänskap jag har hittat och upplevt, särskilt de senaste året! <3
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Sofistikerad, orädd och jävligt vis.
 
Peek-a-boo!

Kommentera här: