Happy Easter

Njuter av den sista ledigheten. Har varit en intensiv men härlig påsk.
 
I fredags firade vi med hela min familj. Min syster är väldigt nära att få sitt andra barn nu, fick känna bebis sparka <3 Mys! I lördags var vi bjudna på 3 rätters-middag, som även inkluderade äggjakt och TP-maraton, hemma hos Eriks familj. Så roligt, så mycket skratt! Söndagen spenderades hemma hos min kära moder. Härlig nostalgitripp med sällskapsresan 2. Alltid spännande att åka hem och sova i den säng man brukade sova i varje natt men nu endast sover i som gäst. Känns lite smått bissart, haha. Slog mig på hemvägen att jag faktiskt slipper det fruktansvärda ångestmomentet med att vinka av Tor vid tåget. Att vi istället kan åka hem tillsammans till vårt gemensamma hem. Åh, älskar verkligen ALLT med att vara sambo.
 
Några utvalda bilder

Kommentera här: