Buying presents for boyfriend

Alltså, det där med presenter, kanske ingenting som får mig att känna mig lika fantasilös. Om några dagar fyller han med stort H 27 år, och de senaste 2 veckorna så har jag försökt att klura på en bra present utan att ställa frågan "Vad önskar du dig? Frågan som får en att känna sig allmänt värdelös eftersom man inte klurade ut det själv från början. Igår frågade jag iaf. Efter det diplomatiska svaret: "älskling, du behöver inte köpa något alls" så lyckades jag gräva fram lite alternativ. Nu till det svåra, om jag faktiskt ska svälja min oerhört stora stolthet och gå på nåt safe, eller leta vidare och hitta på något som han aldrig trodde han skulle få. Jag överväger förlorandet av ett spänningsmoment, med risken att ge bort något som bara blir mottaget med måttlig entusiasm. Tricky, tricky, tricky... Linda, hjälp!!
 

Kommentera här: