I'd rather be in Philadelphia


Hm, inte mycket att rapportera just nu. Förutom att mitt jobb långsamt håller på att ta kål på mig! När jag väl kommer hem på kvällarna så är skrivandet inte en prioritet, fan hinner knappt läsa nyheterna! Bloggandet får gå på sparlåga tills jag får tillbaka min fritid igen. Ser fram emot en ny arbetsplats i December. Kommer arbeta med samma varumärke som George Clooney, vilket känns så jäkla kul! (avslöjar mer längre fram).
 
On a different note, Tor och jag lyckades hacka oss in på Amerikanska Netflix (höhö), så när jag inte jobbar är det deras (väldigt mycket större filmutbud) vi roar oss med. Det mest bisarra är när man hittar svenska filmer som inte ens finns på svenska Netflix(!) Har precis sett klart säsong 3 av Walking Dead, som för övrigt var ca 1000 gånger bättre än den fruktansvärt värdelösa säsong 2 (ett under att vi ens gav serien fler chanser efter det). Fler zombies, mer gore (till min karls stora förtjusning), mer drama, mindre störiga karaktärer, men framför allt en faktisk handling. Win win! 

Kommentera här: