Music, love and Daiquiris are my choice of drug

Är just nu ledig fem dagar i sträck, my god! Har inte varit ledig såhärlänge sedan... Jul! Den stora frågan just nu är: 1.) Vad ska jag hitta på med mig själv? 2.) Vad händer på midsommar?
 
Vi blir antagligen kvar i stan, vilket onekligen känns lite surt. Röstar för picknick av något slag, midsommar utan någon form av natur och Rosé känns misslyckat, det var lite småprat om Rålis. We shall see...
 
Kollade igenom bilder från förra midsommar, som spenderades på min (då framtida) pojkväns landställe. En av de absolut bästa fester/firanden jag har varit på i mitt 24-åriga liv. Grillade, dansade och umgicks till solen gick upp (om den nu ens gick ner). Svårt att förstå att det redan gått ett år.
 
Jen's schnygga designflaska! ;)

Kommentera här: