I heart fridays

Åh, spännande planer för helgen! Imorn blir det filmklubb. Medlemmarnas filmvanor i det gänget seriously puts mine to shame. (nog för att jag äger en gedigen filmsamling, men jag har aldrig definierat mig själv som en hardcore-cineast). Känner mig nästan lite smått hedrad som är inbjuden. Björn har iaf planerat att vi ska se/diskutera Paris, Texas, som tydligen även ska ha varit U2's största inspiration för albumet The Joshua Tree.

På lördag har jag och mitt hjärta planerat att äntligen se efterlängtade Zero Dark Thirty, yes!

Förutom det blir det antagligen en lugn helg. Efter den här veckan med jobbiga kunder (läs: drygjävlar) är jag kanske ännu mer ap-trött än vanligt. Känns även som jag håller på att dra på mig en förkylning. Efter fyra månader inom admin/kundtjänst är jag mer övertygad än någonsin att om att de som klarar av ett kundtjänstjobb på heltid klarar av vad fan som helst.

Over and out.
 

Kommentera här: