We don't have to take our clothes off, to have a good time, oh no! We can dance and party, all night! and drink some cherry wine

Ligger och nynnar på klassikern av Jermaine Stewart (nu även min och Tors nya anthem, mest för att den är catchy). Älsklingen tog mig på en svängom i köket tills jag blev helt yr. Är inte helt på topp så det har varit en lugn dag. Just nu ligger vi och tittar på "Too fast, too furious". Eller ja, mestadels Tor som tittar xD.
 
Lyckades tillaga en Toast Skagen, plus varmrökt lax med romsås. Blev riktigt lyckat! Enligt Tor så var det bland det godaste jag har lagat.
 
Handskalade räkor, dill, avocado, creme fraiche, majonnäs, rödlök, rom, citron
Varmrökt lax, I die! Skulle jag vara tvungen att välja en sak att äta för resten av mitt liv, this would be it!
Tor hittade Iron Maiden-öl på systemet så han är happy panda enda fram till tolvslagen :)
 
 
Nu laddar vi inför nytt år! ;D
 

Kommentera här: