This is how it felt

Not a dull day in 8 months och så plötsligt kom alla på en gång.. Tomt, ledsamt, ihåligt. Det är såhär det känns när ens stabila grund dras undan ens fötter. Utan en famn att gråta ut i skulle jag aldrig klarat mig igenom kvällarna förra veckan. Kärlek till min älskling <3... This too shall pass.
 
Nedan kommer lite bilder från dagarna som varit... Förutom påskfirande med båda våra familjer, (highlight of my weekend!) så har vi varit extremt lata de senate dagarna. Filmtittande, tv-spelande, (Tors kallar mig numera för hans gamer-girlfriend). Har även invigt Netflix på PS3 (tänkte prova en gratismånad). Trots protester så insisterade Tor även på att vi skulle hyra Antichrist, hö hö. Han höll iaf med efteråt om att det (precis som de flesta alla andra Lars Von Trier-filmer) är en misogynistisk skitfilm! Min fråga är, har von Trier ens varit relevant sedan Dancer in the Dark? Det sägs att han ska vara en provokatör (HAHA!). Jag ser honom mer som ett uppblåst överhypat narcissistiskt asshole som numera försörjer sig på att leverera mediokra tortyrporr-chocker. Lägg ner!
 
Sista veckan innan Påsk fanns det galet mycket godis på jobbet, ett nytt ägg varje dag! #sugarrush!
Från tors-fre var vi hundvakter åt Cindy, 14 år gammal :)
Lilla bus-snuttan, du växer för fort! Moster hinner inte med! <3

Kommentera här: