I hear the birds on the summer breeze

Lyckorus! <3 
 
Njuter av allt som känns bra just nu. Trivs på jobbet, har underbara kollegor, ett härligt klimat, är omtyckt av chefen som hela tiden ger mig mer och mer ansvar. Känns så bra med det förtroendet och att få jobba på ett ställe där mina åsikter värderas.
 
Utanför jobbet har jag en fin familj, fina vänner (som jag tyvärr har tvingats åsidosätta en aning, är inte mer än människa, men jag ska bättra mig!) och en underbar pojkvän som stöttar mig i absolut allt jag gör. Svårt att förstå vad jag har gjort för att förtjäna honom.
 
Ikväll har Månsan en liten get-together, men innan dess ska jag gosa med bells, saknar min lilla muffin-tuffin (hon har btw börjat ställa sig upp, they grow up so fast! :)
 
Bjuder på en rufsig bild jag hittade, haha

Kommentera här: