Underbara helg!

Åh vad jag älskar helgerna med min älskling, räddningen för min min själ! Det som gör vardagen så oerhört mycket lättare. Det roliga är att våra helger har börjat följa samma mönster, haha!

En inte så ovanlig helg i paret Nilsson/Fant Hjerpes liv...

Fredagar - Nedvarvning, vin, mys, film, god mat... Föredrar oftast att helst bara ligga i min älskades famn och göra så lite som möjligt.

Lördagar - "Date-dagen" Börjar oftast med sovmorgon, breakfast in bed, chill... Efter detta ser vi till att hitta på något roligt, om inte på dagen så på kvällen. I lördags åt vi otroligt god mat på Bistro Grill, promenerade genom stan, och såg Taken 2 på bio. (Haha, hur min honey kan föredra den framför Salt går dock bortom mitt förstånd xD)

Söndagar - "Individuella dagen"... Att få tid för sina 'egna grejer/intressen' tror jag är essentiellt. Min boo lirar kanske tv-spel medans jag läser favoritbloggar, böcker, tidningar eller gör annat. Senare på dagen går vi och handlar/lagar mat, varvar ned, njuter av vår sista dag på helgen och förbereder oss mentalt för en ny arbetsvecka. (Ska försöka börja klämma in en timme på gymmet också hädanefter). Igårkväll innan vi skulle sova hade vi högläsning av sextips ur tidningen SOLO, (HAHA!). Länge sedan jag skrattade såå pass mycket. Om det är något min älskling har så är det humor xD

Delar med mig av lite mat-bilder... Nästa helg röstar jag för brunch!
 

Kommentera här: