My better half

Eftersom jag ligger hemma med halsont, igen! (förkylningshelvete, dö!) och måste roa mig med något tänkte jag göra en liten introduktion av min älskling som jag har haft äran att få kalla min i snart fyra månader... Vem är Tor Fant Hjerpe? (Förutom världens underbaraste pojkvän... )


Ålder: 26 år (-86 var en bra årgång!)
Längd: 188 cm
Tecken: Skorpion (När jag tänker efter, en jäkligt typisk sådan).
Favoritfilm: Älskar att han är en filmnörd som jag. Sci-fi filmer såsom Alien, Aliens och Dark City hamnar högt upp på listan. Allt av Tony Scott. Favoriten, alla kategorier, är "Man on Fire".
Tv-serie: 24, haha! (Hans självbiografi skulle antagligen få titeln: WWJBD (what would Jack Bauer do).
Musik: Ett stort metalfan! (Och av allt som är från 80-talet skulle jag vilja säga xD) Han recenserar även klassiska metal-skivor på engelska.
Tv-spel: Medans jag är ett fan av "äventyr/strategi-spel" såsom Klassiska Tomb Raider, Resident Evil, så är han mer ett fan av racing/action/first person shooter-spel.Fyra favoriter: Metal Gear Solid, Grand Turismo, Fallout 2, Counter-Strike.
 
- Förutom att han är en utbildad lärare i Idrott och hälsa, så har han även styrketränat i fyra år. Vilket gör honom till ett proffs av allt som har med träning att göra. Han är pedagogisk och extremt kunnig i användande av olika maskiner och vikter och inte heller rädd för att pusha en. För de som inte vet så kan jag avslöja att det var på gymmet som vår romans blossade upp från första början. Utan Fitness24seven hade vi kanske inte varit ett par i dagsläget.

- Han är varken ett fan av Twilight eller förstår fenomenet... (but he do likes mooking it) *rolls eyes* :)

- Sedan vi började dejta hör jag i princip aldrig honom använda mitt namn längre, Det har blivit ersatt av "honey" "sweetie" "baby" "älskling", (föutom de gånger han ska uttrycka något viktigt med en seriös underton).

- Han är ett stort fan av klassiska bilar och insatt i bilmärken, hade min pappa levt så hade han antagligen absolut ÄLSKAT min pojkvän (efter att han var klar med att grilla honom, haha!) Bilar var en av hans största passioner.

- Han är moderat och sympatiserar med alliansen, (vilket får mitt gamla vänsterpartihjärta att blöda). Det går sådär med att försöka omvända honom xD.
 
- De intressanta diskussionerna är ändlösa.

- Hm... hehe, han är skillad... Och då menar jag: seriösa skills! Haha! Utan att gå in på detaljer så kan jag säga att vi är kompatibla på många sätt.
 
- Innan min senaste arbetsintervju (för jobbet jag har nu) så lyckades min honey med konststycket att, precis innan, ge mig världens största blålila sugmärke mitt på halsen. (Det såg i princip ut som att jag hade blivit misshandlad). För att dölja bläckan under intervjun var jag tvungen att sitta med en stor halsduk på, inomhus, haha! Gud vad jag skämdes xD. Tog dock ut min hämnd några dagar senare, hehe.
 
- Jag har aldrig sett honom riktigt förbannad/irriterad(!) Och ändå har han umgåtts med mig i snart 5 månader... WTF!? xD
 
- Han är dock den mest passionerade, exalterade, omtänksamma och varma person jag känner, och det säger jag inte bara för att han är min pojkvän.
 

That's all for now folks ;)

Kommentera här: