Mon Chéri

Satt och tittade tillbaka lite i mitt arkiv (något som i princip ALDRIG händer) och jag ramlade över det här inlägget från slutet av förra året. Förutom lack of Zumba (haha! va fan tänkte jag där?) så har 2012 verkligen överträffat alla mina drömmar och förväntningar. Jag är moster till världens underbaraste lilla muffin-tuffin, jag träffade mitt livs kärlek, kom över någon som har upptagit mina tankar alldeles för länge, och lyckades skala av mig en relation som enbart var destruktiv.
 
Första halvan av året var lite av ett partyår, andra hälften var jag nöjd, kär och tillät mig själv att lite "bara vara".
 
Låtar som jag mest förknippar med 2012: 
 
Istället för mitt traditionsenliga collage tänkte jag göra 3 inlägg med bilder (godbitar) från år 2012 
 
2012 Part 1...
 

Kommentera här: