Up and above the clouds

Kan inte bestämma mig för om den här låten bara är gräsligt eller om den i grund och botten är lite charmig (på ett väldigt corny amerikanskt sätt). Kom ihåg när jag och Mia hörde den på The Bachelor och inte kunde sluta skratta...

Har jag blivit för cynisk? Måste man kanske vara ung, naiv och "on the wings of love" för att kunna uppskatta sånt här nuförtiden? So many questions...

När jag hör ordet "romantik" tänker jag jämt på det enkla och okomplicerade...

Det första leendet på morgonen från någon med rufsigt hår, någons hand längs ens rygg, att skeda medans man snoozar, det första snöfallet, den första kyssen, scruffiness, bubbelbad, kuddkrig, frukost på sängen, spontana kramar, gos, att kunna hinta doften av den andra ifrån sig själv, en blick fylld av värme och längtan, ett fint meddelande, att ligga med huvudet i någons knä, blommor, (inte nödvändigtvis ett dussin röda rosor, kan vara en handplockad maskros for all I care, det är den spontana gesten som räknas).

Romantik behöver inte vara något speciellt, har man tur ligger det i luften hela tiden... Haha, oh gee. Är nog ganska ung och naiv fortfarande ;)









Kommentera här: