I used to be a sweet girl

Förstår inte varför min kära mor alltid räknar med slutty behavior varje gång jag går ut. "Gör inget som jag inte skulle ha gjort" ropade hon fint precis innan hon gick. Pardonne-moi? I'm just being friendly xD



Anyway, Happy Halloween! :D
(Tekniskt sätt är det väl kanske inte riktigt rätt datum, men vi låtsas det).

Jag har fortfarande inte bestämt klädsel. Planen just nu är att lyssna på Ke$ha medans jag river ut min garderob och hoppas på det bästa. Lindas kommenterade häromdagen att jag inte borde ha några problem med att hitta något passande eftersom hela min garderob i princip är svart. Tanken är dock att jag inte ska vara mig själv, är därför på jakt efter något icke-svart. Har även köpt ett par riktigt festliga lösögonfransar som jag bävar inför att klistra på. (Jag lär antagligen ha tappat dem inom några timmar iaf).

Önskar alla en trevlig kväll!

Kommentarer:

1 L:

skriven

Och idag vaknar du upp bakis och upptäcker att du färdats bakåt i tiden en timma, btw jag vill se bildbevis!

2 Anna:

skriven

Haha! Jag var faktiskt inte alls särskilt bakis. Bilderna på mig full i en trasslig peruk från vederbörandes kameror hoppas jag inte hamnar i ett offentligt forum xD

Kommentera här: