The mischievous mermaid

Om det är några som kan fixa en frän Halloween så är det Jess och Patrik. Ljus, spindelväv, blod i överflöd. Älskar när människor går all in, it's more fun that way. Jag hade supertrevligt. Fick lite olika anbud till vad jag var utklädd till. Folk ville gärna försöka definiera mig, (good luck xD). Jen tyckte jag påminde om Katy Perry, that's one of the loveliest comments I've ever received<3. Jag och Linda (ej syster) kom till sist fram till att jag var Ariel, two-legged married version som började tröttna på äktenskap och därför var på jakt efter något roligare, haha!

Efter snittar, tårta och en hel del fantastisk bål började vi leka "jag har aldrig". En väldigt intressant lek. Efter mycket Vodka är den ännu mer intressant.

Eftersom Jess hade skapat stämning och jag bara har Iphone-kamera utan blixt skippade jag att försöka ta några bilder. Imagination is your friend ;)


Kommentera här: