God must really fucking hate me

Har aldrig välkomnat döden tidigare, men i natt mådde jag sämre än jag kanske har gjort i hela mitt liv... Iaf fysiskt. Skit i halsfluss. 40 graders feber var rena barnleken i jämförelse...

OBS, INGET FÖR KÄNSLIGA!

Drabbades av kräksjukan sent igårkväll. Det började med plötsligt extremt illamående som jag trodde skulle gå över. 5 minuter senare låg jag med huvudet i toaletten, och så fortsatte det hela natten. Min kära mor gav mig dock en hink så jag slapp sova inne på toan. Fortsatte med att kräkas ca 4 gånger i timmen tills klockan nio i morse. Det var som en scen hämtad ur Exorcisten. Spydde och grät, spydde och grät. Idag har jag ont i alla leder och ser förjävlig ut. Alla mina blodkärl i ansiktet är typ spruckna, så för första gången i mitt liv ser det ut som om jag har heavy acne. Jag svär på att jag drabbades av den här skiten efter att vi körde "hälsningsleken" eller whatever you want to call it på kursen i tisdags. Tvätta händerna folk, för tro mig, det här vill ni inte drabbas av!

Ska fan införskaffa alcogel att ha i väskan hädanefter.

Nu ska jag återgå att njuta av att mitt illamående börjar avta.

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Bella har smittat dig det var kycklingen!

2 Anna:

skriven

Oh god, påminn mig inte om den scenen, blir illamående igen

Kommentera här: