I'm not your boyfriend baby

Hemma igen, ett par erfarenheter rikare xD

Vi hade kul! God mat och goda drinkar (kanske lite för många goda drinkar). Dansade med någon som var väldigt mycket längre, I was impressed, dessa killar är inte de lättaste att hitta när man själv snittar 179cm över markytan xD. Han var även EXTREMT lik en av killarna i 3Oh!3. Needless to say, I was hooked xD

Men här slutar den fina sagan, för imorse när jag kollade min mobil upptäcker jag att mobilnumret han knappat in innehåller 1 siffra för mycket. Asså, hur lyckas jag med att ha en sådan extrem otur hela tiden? I guess it wasn't meant to be :P



Jen provade sin första Macaroon ;)



Försöker alltid övertyga Jen att köra tävlingen: "flest glowsticks vinner".
Ingen aning varför, jag förlorar alltid! xD Dels för att:
Ett: Jen är ett huvud högre och tål fler drinkar än mig.
Två: Jag tenderar att alltid ge bort alla mina sticks till främlingar som jag möter, haha.

Kommentera här: