"Vill du lagga med mig?"

Jennie: haha förr kunde man lagga folk med msn smileys xD
Anna: haha, lagga?
Jennie: slöa ner deras dator? xD eventuellt frysa den i några sekunder
Anna: hahaha, du och dina msn-termer
Jennie: haha det heter ju lagga xD
Anna: haha, oki oki xD... laggar du med mig? xD
Jennie: haha xD "Vill du lagga med mig?"
Anna: jag vill såååå lagga med dig!
Anna: lagga all night long
Jennie: hahaha xD Vi borde designa någon slags tröja som vi kan ha på oss ute där det står "Vill du lagga med mig?" och så kommer alla nördar få spader xD
Anna: Hahahaha! Jaaaa! let's do it! xD
Jennie: hahaha xD
Jennie: Det är ju en affärsidé xD skapa en klädeskollektion runt ordet "lagga"
Anna: haha, all the cool kids are lagging!
Jennie: hahaha xD


Jen's superfina design... Hahaha, jag dör!!! xD (You steal her idea, I rip out your jugular ;)

Kommentarer:

1 L:

skriven

MINTU!

2 Anna:

skriven

Hahaha! BAJA-PÄRON! xD

Kommentera här: