It's me, Sugar!

Sitter med en kopp te och halsont. Synd att vara självdestruktiv negativ som Blondinbella hade sagt, men min nyårsspirit är som bortblåst. Just nu har jag känner jag mer för att bara ligga hemma i sweatpants och kolla på gamla Marilyn-filmer.

Det är dock inte det jag kommer göra, kommer ta mig till den där gamla festen med mina girls, mina fake lashes och mitt långa hår, och jag kommer ha roligt också. (Är bara lite neggo för stunden, lätt hänt när man har snytigt ut halva hjärnan, det går över).









Kommentarer:

1 L:

skriven

Då är vi två. Dagen började med goda intentioner men har havererat i choklad och chips på soffan. Jag är lite ledsen och kinkig.

2 Anna:

skriven

:-/ Sucko!



Nu får vi rycka upp oss syrran, nytt år snart. Fresh start



kramar om! <3

Kommentera här: