Playing with fire

The boy/girl friendship thing always works so well... Until we end up ripping each others clothes off.

Aj, min rygg! Har drabbats av vad jag tror är lättare ryggskott eller nåt. Känns fånigt att säga att synden straffar sig själv, men i det här fallet stämmer det nog. Det positiva är dock att jag inte är särskilt förkyld längre *thumbs up*

Satt och funderade lite över nyårslöften. Vet inte om det är korrekt att dela med sig av dem eller inte, gör ett undantag det här året. Här är några av mina:

  1. Sluta obsessa över gamla flammor och vad som en gång har varit.
  2. Komma underfund med vad jag vill med nuvarande flammor(!) och mitt liv i övrigt.
  3. Lura med mig Jen på Zumba, (vi brukar hålla oss till Badminton, men jag ser inget fel med variation ;).
  4. Vara en jäkligt bra/gullig/rolig moster
  5. Se till att nästa år blir ett förbannat lyckat år, (sista året innan mänskligheten går under och allt).

Kommentera här: