Guiding Light?

Jag: Asså, jag fattar inte! Vad är det för en liten mini-lampa som folk envisas med att sätta i sina eluttag??
Peter: Jag vet inte
Jag: Men är det typ en New York-grej, eller?
Peter: nej, mina föräldrar har sånna
Jag: Ring och fråga varför!
Peter: (endast för att reta) neeej

*några minuter senare, efter extremt missbruk av google*

Jag: Gaaah, jag blir galen! Är det en energisparar typ grej eller?
Peter: Anna, ge upp, du är blond.

*ringer storasyster*

Jag: Du vet de här ljusen som alla amerikaner har i badrummet, vafan är det?
Linda: Jaha, det är typ "guiding light" så att de ska slippa svamla i mörkret
Jag: Aha, var det så enkelt?...Smart...Tack!

Hahaha! Okej, ibland känner jag mig extremt blond! xD

Kommentarer:

1 L:

skriven

Also known as a nightlight.



http://en.wikipedia.org/wiki/Nightlight

2 Anna:

skriven

hur kommer det sig att du kan allt? xD

3 L:

skriven

Allt, nu överdriver du. Men jag kan medge att jag kan mycket men inte lika mycket som jag skulle vilja.

Kommentera här: