First meeting

Jag: Mamma, berätta något roligt om pappa
Mami: Första gången vi träffades på en fest, var vårt möte arrangerat av två vänner.
Jag: haha, var du och pappa kvällens blind-date? xD
Mami: Haha, ja, jag var 19 år och han var riktigt nervös... Så när han kom igenom dörren halkade han på hallmattan
Jag: okej, nu skämtar du! xD
Mami: Nej, jag satt i vardagsrummet och såg nån komma inflygande
Jag: Hahahaha!
Mami: Senare när festen var slut körde han hem mig i sin första Corvette...när vi kom fram till rödljuset frågade han om jag var rädd när han körde fort...
Jag: Haha! omg!
Mami: och när han släppte av mig vid porten frågade han lite tafatt: Ska vi ses igen?
Jag: HAHAHAHA! jag tror jag dör! xD
Mami: haha, jag trodde aldrig att han skulle ringa
Jag: men det gjorde han
Mami: Ja, det gjorde han :)


Pappas andra Corvette

Kommentera här: