It's better to cross the line and suffer the consequences than to just stare at that line for the rest of your life

So that's what hard work feels like? he he xD *Skojja* (har fan jobbat på donken en gång i tiden! :S) Är dock helt slut i huvudet. Gick upp vid 4(!) imorse för att vara på jobbet 06.25 :P Jag är INGEN morgonmänniska! Gaaah, screw this, - Lyx-hustru nästa! xD


Btw, min blogg blir tydligen ett år gammal idag.
Random shit i ett års tid? I'll be damned! xD
Diskuterade faktiskt bloggning med en äldre släkting för ett tag sedan. Han sa att jag skulle passa mig för att lägga ut vad som helst på internet. Tycker dock att jag är ganska bra på att vara försiktig. För det första bloggar jag med ett alter ego, jag publicerar aldrig hela namn på varken familjemedlemmar eller vänner, publicerar (nästan xD) aldrig bilder på någon som inte först har godkänt det, skriver aldrig om för personliga grejer, publicerar aldrig något jag inte skulle kunna stå för till 100%, etc...
Visst finns det inlägg jag till viss del ångrar, men aldrig själva texten, utan mer för jag har visat upp en för personlig bit av mig själv, (Sometimes we know we shouldn't and thats exactly why we do). Nåväl, ingen är perfekt. (Även fast många därute anstränger sig hårt för att ge skenet av det).

Mina närmaste vet vem jag är och vad jag står. De är medvetna om att ta allt jag skriver i den här bloggen med en stor nypa salt. Den är ingen dagbok, tycker inte heller att den (på ett djupare plan) speglar hur jag är som person. De som tar det jag skriver seriöst, probably don't know me very well!

Ser den som en hobby. Nothing more, nothing less. Känner mig inte tvingad att blogga, har aldrig skrivit för någon annan än mig själv och har heller aldrig haft någon hemlig önskan om många läsare...Är nöjd med att mina läsare tillmestadels bara har varit nära vänner. That's enough ;)


Kommentera här: