Let's talk relationships

Mami: Jag skulle vilja träffa en trevlig, snäll, social, omtänksam, snygg, händig man med stadig ekonomi och bra humor. Någon som har sin egen lägenhet, men som vill träffas på helgerna. Så ringer han på fredagskvällen och säger att middagen är klar när jag kommer förbi.
Jag: Haha, fan vilka krav! xD Vill du inte bo ihop med någon?
Mami: Nej, fan heller! I det här huset kommer ingen mer karl förbi tröskeln.
Jag: Hahaha!


Jag är övertygad om att när väl min kära mor möter någon (normal och stadig! xD) man och hon blir kär, kommer hennes krav och principer att försvinna ut genom fönstret ;)

Kommentarer:

1 Kit:

skriven

hahaha jisses, jag tror också hon kommer släppa på det något xD



(ska vi säga liksom..xD)

2 BabyJ:

skriven

vi är väl inte så kräsna, är vi?... ehm...xDhaha

Kommentera här: