Seriöst!

Oh dear lord!
Satte precis igång brandalarmet när jag försökte laga lunch. Var tvungen att stå och vifta med en tidning för att det skulle sluta xD Blev döv (jag svär, det ringer i mina öron nu! xD). Plus att jag skrämde de stackars katterna från vettet.
Okej, nu blev det officiellt pinsamt! Dags att ge upp mina försökt till matlagning för gott! xD
Oh dear lord! :P

Satte precis igång brandalarmet när jag försökte laga lunch. Var tvungen att stå och vifta med en tidning för att oljudet skulle ta slut. Blev halvt döv! (jag svär, det ringer i mina öron nu! xD). Plus att jag skrämde de stackars katterna från vettet! :P

Okej, nu blev det officiellt pinsamt! Dags att ge upp mina försökt till matlagning för gott!

Är btw ledig idag! :D
Otroligt skönt efter en 6 dagar lång arbetsperiod :)

Kommentera här: