I'm a hick town hostage!


På fredag bär det av. En roadtrip genom halva landet ner till de södre regionerna för att träffa syrran. Hur är folk där nere? Är de gästvänliga? Är jag för cynisk för att passa in? Kommer allt vara klämkäckt? -haha!

De stora frågorna just nu är:

  1. Kommer min mor tillåta mig att köra hennes precious volvo?
  2. Vart ligger egentligen detta Varberg som jag hört så mycket om?

Troliga svar:
  1. She would sooner die! :P
  2. Söder om nowhere?

Nej, men seriöst. Saknar min big-sis!
Vilken resa hon har gjort egentligen. Från att han varit "stay-out-all-night-my-boyfriend-is-a-psycho" (oops. hoppas du inte läser det här syrran) till att ha blivit en extremt ansvarsfull "Susie Homemaker". Som prenumererar på "Elle Interiör", lagar mat till sin sambo varje kväll, och är på jakt efter det perfekta huset.
Haha, är detta min framtid också?



Kommentera här: