Helgon vs Spraydate

Your average conversation på Helgon.se med en 35-åring (läs 55-årig oskuld) xD 


Han: Hej sötis! Ser att du är singel! Är du intresserad av att få en charmig kk? Puss

Jag: Men kom igen, en 35-åring som raggar på småtjejer... Hittade ingen i din egen ålder som var intresserad eller? :P 

Han: Ingen så otroligt söt som du! :-P

Jag: Well, tack du...Måste nog avböja iaf. Men varför blir du inte medlem på typ spraydate eller nåt? Där hittar du nog många som bara vill sexa loss.

Han: Jo, det är jag faktiskt. Men spraydate är tråkigt. Stämningen här på Helgon tycker jag verkar helt fantastisk!

Seriöst, finns det någonsin nån som är desperat nog att nappa på dessa förslag? Han hade tydligen redan raggat på Kitten också...Och jag är vad, andrahandsalternativ? haha, fuck that! xD

Ett kk låter ju inte så dumt egentligen. Den dagen nån sexig, charmig, 
mystisk, 25-årig, superhunk på 195cm hör av sig... 
- I'm so there! ;) 

Kommentera här: